20 januari

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks
Alltid en orkan i hälarna
Aldrig kunnat stanna nånstans
Du kanske kommer förstå
Jag ser domen i dina ögon
Man måste dö några gånger innan man kan leva





Så säg som det är
för den här gången
krävs det mer
innan jag öppnar armarna
förlorar mig
och känslorna faller fritt
på midnattsgatorna
för vem skulle bry sig
om våra hjärtan blev förstörda?
Men allt det här vänder sig
in i mig

Det är l e d i g helg. Säga hejdå till älskade Helena ikväll, jag kommer gråta. Som ett barn.
En härligt genuin människa som satt guldkant på vardagarna, nu får hon vara genuin på längre håll och när hon kommer hit och vi kommer dit. Lilla skruttan ska bli stor ♥

Klockan ringde tidigt för att mycket skulle bli gjort, jag stänger givetvis av och vaknar med ett ryck 10:38.
Sprutan kl 11:00 hans med och promenad, kaffe och lite itvingad gröt... nu blir det hälsogymet.
Lite revyjobb ikväll men sen ska jag njuta av "bara vara" så lite planer som möjligt men med så mycket livskvalité som möjligt. Bliss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0