2 januari



Helt plötsligt blev det ett nytt år. 2012.
Tvåtusentolv
ska banimej bli ett bra år. Jag ser fram emot att uppfylla mina nyårslöften.
Ut med det gamla och in med nytt.
Gammalt symboliserar komplexa hjärnspöken och nytt ska vara rakt, ärligt, glatt, hälsosamt och ödmjukt.

2012 - ska jag lära mig att vara snäll mot mig själv.

Första årets baksmälla blev värsta på väldigt länge, jag är fortfarande helt förstörd men tror att det är värt det.
De senaste dagarna har varit bra och jag är så otroligt nöjd över att jag tog avstånd från nyårshetsen och tog dagen/kvällen/natten som den kom. Nyårspromenad i norrköping med ljus, musik och Felicia sen blev det middag med flickorna.




Dunkande hjärtan klockan kvart över fem
Imma på rutorna men ingen går hem
Flackande blickar upp och ner och igen, åh
Ingen vet ifall det verkligen hänt - V.M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0