19 april



Vet inte om kiropraktorTina knådade och knäckte till mig så pass idag att hon släppte lös massa onödigheter i kroppen. Efteråt kom yrseln som ett brev på posten det har nu bytts ut mot huvudvärk och någon skum känsla i halsen. Kanske inte var det smartaste att dra till hälsogymet, men jag var rastlös så det är bara hålla tummarna att det här bara är små biverkningar av behandlingen. Jag orkar verkligen inte en gång till!

Senaste tiden har varit box. Självbevarelsedriften och envisheten gör att jag är realistisk och strukturerar in mig. Jag ska fixa det här. Vi ska fixa det här. Jag undrar om vissa är medvetna om vad deras egoistiska handlingar ger för konsekvenser.

Helgen var fylld av mycket stulen energi. Kroppen var utmattad till max på söndagen men sakta men säkert har jag den här veckan försökt fylla på med skogspromenader, spårning och lydnad med mina hjärtan, mys, träning och jobb. Sånt som gör att mina tankar försvinner på annat håll och gör mitt hjärta varmt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0