15 september

Ibland väljer man låtar med omsorg, ibland väljer man bara fel.
Det är inte bra att välja Skinny love- Birdy på repeat 01:44 på natten när tankarna är i obalans.
Sist som tankarna tillåtet fick spela fritt till tonerna var natten innan utflytt. Då bröt jag ihop, det gör jag inte nu.
Det visade sig inte vara så skrämmande att påbörja ett nytt liv, egentligen livsomvälvande men ändå inte.
Lugnare än på länge men alla har väl svackor ibland..?
Allt kommer ju lösa sig, med lite vilja, styrka och planering kommer allt gå vägen.
Jag vet det, för jag ger aldrig upp.

Vissa väljer att inte ge sig medan andra väljer att ge upp, lämna över problemen till någon annan, blunda och känna självömkan eller bitterhet. Ni är svaga människor, och ni står inte högt i kurs hos mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0