18 maj

Jag och Allan stupar i säng till tonerna av Samson.
Lång dag med minimalt med sömn, hosta, jobb, strömsholm, promenerat milen, sällskap, glädje och jordgubbsthe.
Allan är en boll vid min sida, snusandes i mitt knä..hjärtat är varmt.

Ibland finns det inget bättre än att bara gå, gå och gå i regn med musik i öronen. Min hals lär uppskatta det imorgon.

rain. the thing that wets the streets, smudges makeup, covers tears, opens hearts, cleans the earth, waters the plants, puts romance into our hearts, causes us to bundle up, to start a fire, to kiss a loved one, to dance.

Underhåller mig med att leta bil, min gör mig sur och jag tänker om och tänker nytt igen. Likabra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0