6 mars

Just när jag trodde att jag började se ljuset i vad som varit en väldigt lång tunnel så kommer ytterligare en käftsmäll som golvar mig totalt. Ihopkurad i fosterställning oförmögen att komma upp. Klumpen i magen har byggt sig ett bo och jag kan absolut inget göra för att den ska försvinna. Det som inte dödar det härdar sägs det men jag vill inte bli hårdare nu. Jag vill ge all min styrka och kärlek till de individer som för tillfället inte mår bra. Livet är till synes inte rättvist men jag räknar med att karma och ödet ordnar upp allt tillslut.

För mig finns det inga som helst alternativ om att hon ska bli bra mitt hjärta. Jag har bestämt det för hon betyder så mycket för mig. Det är min bebis ♥
Robotliknande så hör jag vet. ord men jag väljer att inte lyssna, inte ta in för allt ska ju trotsallt bli bra.
Kopplar in Strömsholm så vi får väl se vad dom säger men just nu är det bara en lång väntan.
Skadan som inträffade för 7 veckor sedan har inte läkt och främre och bakrekorsbandet har gått.
 - Till de som undrade.

Kärlek


Åkte till lilla mamma efter jobbet nu för att hänga med skruttan och lämna medicin. Ksn ärligt säga att det här var värsta gången jag skulle köra bil riktigt, riktigt trött. Det var såå nära att jag somnade och nu är mina lock på väg neråt igen så god natt!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hoppas hoppas allt löser sig för dig min vän! <3 Tänker på er.

2011-03-06 @ 08:03:55
Postat av: Bella

Det ska bli bra!Inget annat!! <3

2011-03-06 @ 12:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0