4 mars



Tappar hakan när jag ser Linda på Debatt. Hur ser hon ut!?
Hets-bantninge efter graviditeten satte tydligen sina spår. Inte för att jag någonsin ansett att hon varit någon pingla men nu såg hon rent förjävlig ut! Stackare men det är ju självförvållat och valt.
Att sedan Linda verkar vara den vettigaste i kvällens repris av Debatt visar galenskapen i debatten.
Anser inte att alla ämnen är galna utan att människorna som försöker få fram dom är aningens tokiga, dock inte Morgan Alling.

Hur fan kan man anse att pengar ska ge en upprättelse för förlorad barndom, misshandel, våldtäkt etc?
Klart att det kan ge en bättre livssituation men det hjälper väl inte personen i fråga att komma över själsliga trauman.
Förvånansvärt så håller jag med "Kissies" argument ang att det är bättre att lägga pengarna på de som idag blir drabbade än de som redan haft sitt om man säger så.
Släpp det gör det bästa av det liv och se till att dina medmänniskor mår bra.

Med det sätter jag punkt och skuttar upp till sängen och bävar för att klockan som ringer 07.

Puss

To yours arm of love - Jah Cure

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0