20 mars

Jag kastar bollen i luften ser var den landar
Låter den studsa ler när den stannar
Vet var jag är
Men är där jag hamnar
Trevar och famlar lever och andas
Blundar åt problemen som samlas



Lyssnar sönder Halleluljah med Ryan Bingham. Hookad och kan inte släppa förrän den är nerbruten i molekyler och fastetsad innanför pannbenet.

Söndagen har varit ovanligt pigg i sinnet, solskenspromenad med S, S och alla små monster. Puss på Alice. Kaffe med A, Solsidan med B, promenad med D, och kvällskvitter med S, B och D2. Det var väl den dagen snabbt...
Ska försöka trötta ut virvelvinden som far omkring inne i mig med lite brynplock och färg innan jag säger god natt. Klockan som ringer 07.

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0