7 juni



Fruktsallad och rabarberkesella kan bli en sommarhit.

Mina nerver inför flytten lugnades en del ikväll när jg insåg hur mysigt det faktiskt kan bli.
Att ha sina två bästa vänner på så nära håll, kan nog bli många turer över gården till S och ett par extra steg ner till B. Nu ska bara min lgh bli fin.

Dagens ris är riktat till dig som inte kan hålla vad du lovar och beter dig som ett förvuxet barn och dessutom snor min energi som jag skulle vilja spara till annat. Det är så onödigt men det kanske är så man klättrar som människa genom att försöka trycka ner en annan. Det är synd att det inte fungerar.

Dagens ros går till solen, solen som är som balsam för själen.

And I can't wait for this show to end
We been drinkin' all night just
Having ourselves such a damn good time
Oh, I'm trying to contain myself
Can't contain myself


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0