6 juni







Sol i sinnet. Dagarna som har stavats ledigt har gett sitt lyckorus och hitills så finns det en dag till att ta tillvara på.
Det är sommar och finns det något än mer givet än att bara vara.

Min söndag började 11:22 då ögonlocken inte ville vila längre, trots gruset så pallrade jag iväg mig till min älskade mormor som bjöd på morgonkaffet. Efter det så rullade det på med vallabesök, pw, velande, pepp, sol, båt, rosé, balkonghäng och så småningom hemma. Än har inte soluppgången kommit till min gata, men kanske hinner den göra ett avtramp innan John Blund kommer på besök.

Dom är uppe på taken
alla är högt över staden
Sommarn snurrar fort
när vi bara snöar bort
Och jag vågade aldrig hålla din hand
Vi två hör hemma i ett rum med inga andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0