20 juli

I told you to be patient I told you to be fine
I told you to be balanced I told you to be kind

Who will fight?
And who will fall, far behind?



Mina egna ord får inte plats. Ska jag få klandra någon annan i det här än mig själv så får det bli du lilla pappa.
Många gener från dig har etsat sig fast. Stoltheten, tystnaden och fördelen/nackdelen med att kunna stänga av.
Bara därför ska du få en rosa blomma på din grav nästa gång jag är där, bara för att jävlas lite...

Är det svårt eller gör jag det svårare än vad det är..?
Det sämsta jag kan göra nu när ögonen värker av trötthet är att analysera.
Bäddar ner mig med bebisar och ytligt ha-begär från solo istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0