17 juli

Ska absolut inte beställa väckning av min samsung inatt, mina ögon ska få vakna när dom känner sig redo.
Alarmet har gått ovanligt tidigt nu hela veckan i princip,inget fel men nu behöver jag få sova ut.
Sedan att det känns långt borta nu är mindre härligt. Nässprejsbrist och oroväckande tryck över tinning och näsa.
Inge sjukdom nu..nej, nej, finns ingen tid.

Soluppgången blandad med dimma och dis ger energi och ro kombinerat.
Balkanmelodier och nattklubbsgäster har tömt mitt huvud på realism och som alltid lämnat kvar ett gytter av funderingar så här på söndags morgonen.
Ibland kväver jag mig själv med alla åtaganden och tankar. Ibland ter sig allt lätt men oftast så förirrar jag in mig själv i ett spindelnät. Skrämmande ord.

Varvar ner med min nattliga musik och njuter. Jag är ändå nöjd med väldigt mycket.
Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0