14 juli

Månne att det här är min första riktiga ensamma hemma-kväll i mitt hem. Hemma kvällen började 23 och jag är lugn och rofylld. Vitt vin och fruktsallad, inte fel.
Att sedan mitt hem fått sig en liten extra touch dessa dagar gör mig mer nöjd, tv, balkong, pyssel, pynt och tassels. Lovely och faktiskt så trivs jag här. Kanske finner jag mig själv och lite lugn så småningom..?

Några bitar till som ska på plats och lite rutiner så kanske tom. jag är på banan sen. Happyface.

Här blev jag den jag är
Här kommer jag förbli
Här har jag längtat bort
Här har jag känt mig fri
Här har jag blickat framåt
Men ofta tittat ner

Jag har blivit vald av andra
Det är min hemlighet
Den ena saknar känsla
Den andra ödmjukhet
Dom hade något gemensamt
Jag blundade för det
Jag har alltid hållit hårt
om dom jag inte orkat med

Jag har skrivit mina regler
Ingen fick ändra på dom


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0