9 januari

Our hearts are hungry for a food that won't come
So if your life flashed before you, what would you wish you would've done?
We only got 86 400 seconds in a day
To turn it all around or throw it all away
We gotta tell ‘em that we love ‘em while we got the chance to say,
Gotta live like we're dying

Lyssnar sönder Hold my hand, den är så bra och den får mig att tänka på dig. Rätt eller fel det skiter jag i.

Min dag som idag har bestått av berg och dalbanor utan dess like. Inte bara för mig men det suger musten ur en, sedan minimalt med sömn, mat och ett 13,5h pass på det gör en till en liten hög i soffan med thekoppen i högsta hugg med ett huvud som snurrar i rekordfart.

Nu ska jag snart jaga rätt på sömnen som verkat flugit sin kos men först ska jag vända upp och ner på huset i jakt på min mobilladdare.

Tack för ikväll alla människor ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0