7 januari

Bestämmer mig för att lägga det svarta åt sidan och ägna mig åt den vanliga glättigheten.
För att kunna veta hur det är att vara riktig lycklig så måste man vara nere på botten och vänd emellanåt.

Glättigheten idag kommer bestå av "nästan milen" med Sandra i djupsnö. Ska bli skönt, förhoppningsvis så hinner jag en vänd på gymmet innan jag börjar jobba. Efter torsdagsångesten så finns det bara en sak att göra, ta tag i saker och ting. Ingenting är värt att mer än sig själv.

Men hon blev slav för sitt eget begär
Hon vet inte vad hon känner för
Lågan slocknar utan tändstickor
Du är bäst nu men du var bättre förr
Våra brister gör oss till människor
- Lilla Lady -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0