25 januari

Skruttan är hämtad från veterinären efter ännu en spolning och jag är så glad över att svullnaden på henne har gått ner. Ett steg framåt. Min andra buse har spenderat sin dag hos Eas medan jag jobbade, lyckliga lilla Allan som tycker så mycket om honom :)

Funderar på om det blir en liten myskväll med Sandris, min blivande sambo!
Galet.
Men först kaffe med Flis.

Well I started out down a dirty road
Started out all alone
And the sun went down as I crossed the hill
And the town lit up, the world got still

I'm learning to fly, but I ain't got wings
Coming down is the hardest thing





Kommentarer
Postat av: sandris

fy tusan så kul vi kommer ha! gaaalet

2011-01-25 @ 18:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0