21 januari

Efter ett samtal som varade bra över timmen med världens bästa syster så känns allt genast mycket lättare. En del av ångesten som låg som en klump i magen är delvis borta, inte lösta men en del oro får för stunden fly.

Veterinären med Alice idag IGEN, efter att hennes ben svullnat ytterligare och imorgon ska jag dit igen med snörpan 09 för att få hennes ben spolat ännu en gång. Proceduren med att söva och spolas ska upprepas varannan dag för att få bukt med infektionen och imorgon kommer förhoppningsvis provresultaten efter hennes bakt.prov. Håll nu för tusiken alla tummar och tår ni kan nu för henne! Det var lägesrapporten kring henne.

Efter att jag erkänt att jag inte har någon aning om hur resplanen ser ut har jag äntligen börjat tagit tag i resan nu, dags nu när det bara är en vecka kvar tills vi sitter på planet ;)

Phuket
Karon
Phi phi
Koh Samui
-
Nu börjar paniken över att jag seriöst ska visa mig i bikini om 8dgr, hur tusan ska det gå!? Oh my.




Kommentarer
Postat av: Cicci

Tina, vilken fin och bra resplan. Ni kommer se mycket. Du, det ska väl inte vara några problem med bikini väl. Ni kommer att ha det jättebra. Kram

2011-01-21 @ 23:48:37
Postat av: Malin

Syster Yster Dyster!



Vad glad jag blev av att läsa att du kände dig lite bättre till mods efter att ha pratat med mig! Det värmde.



Snart är vi på playan och glassar och bikiniångesten kommer att vara som bortblåst bara man ligger där i den heta sanden. Jag kan lova dig att du inte behöver bekymmra dig för hur du kommer att se ut i bikini. Du är så fin min söta syster dyster =).



Thailand here we come!

2011-01-23 @ 00:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0