20 januari

Mitt hjärta fick en akuttid idag hos veterinären, benet som jag trodde läkte bättre än väntat slog bakut och drabbades av infektion i lederna och allt. Ena dagen kunde hon stödja på benet men nu är vi tillbaka på värre än ruta ett som det känns nu. Hon har så ont så ont och vill inte stödja på det alls. Jag skulle med glädje ta allt smärta från henne, jag lider så med henne. På måndag ska vi dit igen för sövning och spola rent lederna igen...
Att inte veta utgången av allt det här är så fruktansvärt jobbigt, vill bara veta att allt kommer bli bra med skruttan och att hon inte får några men.





Kommentarer
Postat av: Bella

OOh vad ledsen hon ser ut på bilden :( Önskar er all lycka till i världen att det blir bra <3

2011-01-21 @ 08:34:22
Postat av: Sfia

AJ! Snuttan då. Du vet var jag finns om det är så. Vi tänker på er allihopa här hemma.

2011-01-21 @ 09:47:49
URL: http://slunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0