2 januari

Misstänker att mamma hade rätt när jag var liten. Visst kan nog ögonen bli fyrkantiga efter för mycket tv-tittande?
Är snart helt vimmelkantig efter alla Svenska New York fruar. Kommer inte ihåg när jag senast hade en sån här nerd kväll sist, kan varit två år sedan när jag blev innehavare av alla vänner säsonger. Då var jag ännu mer extrem, då pratar vi många nätter som jag försvann in i tv-världen. Nu har jag ingen ro i kroppen för sådant längre. Förstår inte hur folk kan sitta dag ut och inne framför en jävla tv och glo, satans så tråkigt. Är det inte bättre att umgås med varandra..?

Nu skriker mitt vimmelkantiga jag efter luft så på med kopplen och UGG'sen.
Kyla. Breathtaking


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0