25 februari

Började dagen som ett smärre åskmoln. Att folk inte bara kan sköta sitt och inte snacka så jävla mycket skit.
Blir förbannad på mig själv som låter sånt uppta min tid och skapa irritation. Ni är inte värda ett uns av min tid men ändå så skapar det galla som jag måste vräka ur mig. Inkompetent idioti är vad det är.

Misstänkte att tröttheten kom över mig men tji fick jag för nu är hjärnan på högvarv igen.
Det bästa för mig nu skulle vara att skrika tills ordförrådet är tomt och stämbanden hesa eller springa tills benen kollapsar under en och musklerna darrar av mjölksyra.
Väljer det mognaste av de två alt. gymmet imorgon. Jag satsar på att spy av utmattning, måste få ur mig all energi som får hela min kropp att vibrera. Hade jag varit hund, hade jag troligen klassats som "kamphund" i rätta bemärkelsen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0