18 december



Skrattandes, gråtandes och studsande stängde jag statt inatt tillsammans med Skrillex och all underbar personal.
Tiden har gått fort, nyss hämtade jag andan för att julborden skulle börja och innan luften gått ur mig till fullo är det avslutat. Nog för att jag är trött och sliten men allt det vägs upp av allt det positiva som framkommit.

Det är mycket planer som ska hinnas med nu när det blir "lugnare". Inga undanflykter och slut på ursäkter.
Ser så mycket fram emot detox, utrensning, sömn och framförallt umgänge. Lite friare...

Skräddare på köksstol med återigen ljus, rökelser dock barefoot denna gång plus lite snö utanför fönstret.
Borde sova, måste sova, julklappshets imorgon, vill inte sova. Ska snart, snart...njuter bara lite mer.



You and me seems to be runners.



Boll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0