16 augusti

Det är något som flimrar förbi med ljusets hastighet emellanåt, nu är det här och jag håller krampaktigt ett envist tag. Det är ett lugn och helt ärligt så kommer jag inte ihåg när den hade min kropp så trollbunden sist.
Här sitter jag mitt ute i skogen, helt själv om man inte inkl. mitt zoo och är fast besluten om att att löser sig.
Vad är det för något som spökat i en massa, massa månader nu...!?

Jag har varit för stressad över att försöka planera och förutspå framtiden att jag glömt bort nu.
Det är nu som är det viktigaste just nu. Framtiden får bli som den blir, jag tänker i alla fall se till att jag mår bra just nu. Folk som inte passar eller stjäl min energi får helt enkelt finna sig i att bli bortplockade.

Du är en sådan människa som tagit upp mina tankar en del, mitt beslut gällande dig är att jag placerar dig i ett litet hörn och värjer mig från dig. Jag orkar inte med spel eller berg och dalbanor längre. Jag gillar ärliga människor och kategoriserar mig själv till en sådan. Var bara riktigt ärlig mot mig nästa gång...







I'll be gone and lost forever. And you won't know why
Don't get me wrong, I'm only warnin' you.


- Höjer volymen bara lite mer och skuttar omkring i huset tills jag känner att john Blund vill besöka mig -
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0