8 april

Mitt hjärta är trasigt. Trodde tårarna tog slut för flera timmar men nu är de tillbaka. För dig, för dig ♥
Kroppen är utmattad och tankarna är tomma samtidigt som det ligger laddat med en ångest som jag trycker ner, ner...

Strömsholm som skulle komma som räddande änglar yppade ord som inte platsar i min vokabulär. Två utvägar för dom var bara en för mig  och nu har dom gjort sitt bästa och nu är det bara att hålla andan.
Nu är det dags att turen vänder, hon är värd det, hon är värd allt.

Jag är inte ens med henne nu, det känns förjävligt. Jag vill ha hennes stora nallebjörns huvud i min famn.
Folk som inte haft bandet kan ödmjukast dra åt helvete. Så många som inte förstår, det här är mitt barn.

Just nu så har jag ingen ork och jag förstår om vissa vill veta, vill fråga mer.. men om jag inte svarar så hoppas jag på en viss förståelse.


Kommentarer
Postat av: Cicci

Tänker på er. Finns här om du behöver. Stora kramar cicci

2011-04-08 @ 06:54:01
Postat av: Sfia

Älskade vän. <3

2011-04-08 @ 09:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0