09.10.2010 / 05:22

Absolut helt fel att skriva av sig nu. Vill skrika, gapa, gråta, skratta, bli tröstad, kramad och pussad på men istället blir det ingenting utav någonting. Jag är inte en svag människa det vet jag, min styrka har många gånger ställts på prov med diverse kriser och egentligen är inte idag någonting att jämföra med men än dock så kände jag mig en gnutta svag ikväll stundtals. Svag är väl egentligen inte rätt ord snarare otillräcklig. Otillräcklig för att jag vill göra det bästa i alla olika situationer som jag ställs inför.
Jag tror att den dåliga dagen började med att jag glömde ta på mig mitt "tur halsband". Turen i det halsbandet sitter i berlocken som stavar pappa, att min pappa och hans övervakning idag fick ligga hemma i smyckeslådan istället för runt min hals tror jag ställde till mycket. Ska även poängtera att jag inte är larvig nu och att tron är det sista som överger människan.

Nattklubben inatt fyllde överfullt vilket var sjukt kul och jag trivdes otroligt bra när jag fick hoppa in och gästspela en kortis. Jag älskar när det går undan så man inte hinner tänka och allt bara går per automatik samtidigt som musiken dånar i öronen.

Nu är det dags för mig att koppla av och försöka somna innan klockan ringer på tok för tidigt imorgon

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0