River en vacker dröm

Ibland räcker orden inte till och känslorna som är undanskuffade så noga bubblar envist upp emellanåt.
 Att ta djupa andetag och ta fokus på något annat är något jag med åren blivit rätt så bra på om jag ska vara ärlig. Stundtals så lyckas jag med bravur men ibland så lyckas någon ledsen känsla krypa upp till ytan och ställa till det.
Alla har vi dåliga dagar, ibland är vi flera på samma gång som delar skitdagarna och ibland är vi ensamma om de.
Jag kör helst solo på mina dåliga dagar, mest för att folk runt omkring mig då kan agera peppcoacher och få mig på andra tankar. Spiralen går lätt fort neråt om man istället för att peppa varandra drar ner varandra i fördärvet.



Att misslyckas betyder inte att jag inte har utfört någonting. Det betyder att jag har lärt mig någonting.
Att misslyckas betyder inte att jag är underlägsen. Det betyder att jag inte är helt perfekt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0