Söndag

Hoppet som brukar gå bra som brukar vara smidigt blev igår till ett platt fall rätt ner i betongen. Gjorde inte alls ont faktiskt men inatt efter stillasittande och idag så gör det ont, ont i knäet. Typiskt mig på något sätt, fick även en dörr i pannan igår, sedärja.

Alkoholsugna tjejer som vi var igår efter jobbat på Safirn så drog vi till Statt efteråt och hetsdrack och hetsdansade. Dom andra drog på efterfest och jag hamnade ute i de skönaste skinnfotöljerna av de alla med en Emma till en början och en Dennis sedan. Funderar allvarligt att börja ha ljud på min mob istället för lljudlöst hela tiden, missade samtal var skyhög när jag väl slängde ett öga. Beata och Jonna stod för mestadelen ;)

Nu blir den en snabbpromenad innan jag återigen slänger mig ner i skinnsofforna,den här gången med Eas.


Kommentarer
Postat av: Nicolasfreya

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-09-16 @ 08:21:37
URL: http://nicolasfreya.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0