NO1

Mitt nya bästa förutom no1 kanebo så får det bli volympudret. Det ska råda bot på mitt infernaliskt platta och tråkiga hår. Jag må var utseendefixerad men vilken tjej är inte det och är det egentligen negativt? Tycker kanske inte heller att jag är överdriven eller orealistisk med mina "mål" som jag har uppsatta. Kanske skulle det ultimata dock vara att bara gilla läget över hur man ser ut och inte gå och bekymra sig om allt man vill ska vara annorlunda? Finns ju alltid de som har det värre och alla har nog komplex över något men att fullständigt strunta i sitt utseende känns mest sorgligt för mig.

Idag har det varit en glad dag trots att energikluttarna varit sällsynta stundtals. Mitt oseriösa, trötta jag kom stundtals fram men hellre det än vara en sur jävel. Trots att datumet skvallrade om ekande tomma plånböcker hos folk i stan så blev det ändå bra för att vara precis innan löning. Tyvärr så gick jag ju inte vinnande ur striden om största kassan..men nästa gång :)
Lagom som jag nästan var hemma så ångrade jag mig och ville verkligen ha min mobil som jag glömt på jobbet så det var bara att brumma tillbaka, hur beroende är man inte av sin mobil? Fick sällis av fylle Eas och man kan nästan säga att vi lösa världsproblem sådär på morgonkvisten.

Nu är mitt problem brist på sömn men ska försöka ta tag i det snart så...för nu måste det laddas upp inför nästa vecka som är fullspäckad. Kul!

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0