Needy

Nelly.com är farligt, så mycket vackert som jag bara vill klicka hem. Jag vill ha nya kläder, nya vackra, sköna, bekväma höstkläder. Skor, klänningar, väskor..ja allt vill jag ha! Min garderob verkar eka tom fast kläderna egentligen ligger på hög och knappt får plats. Jag har ju lovat att inte shoppa så mycket och jag tror det går bra men på något sätt så har jag ändå blivit fattig den här månaden. Skyller allt på jackan och håret men random shopping och nätklickande har jag hållit mig ifrån och det är faktiskt inte det lättaste för mig. Antingen skulle man behöva vinna massa pengar, ha en rik karl, eller jobba än mer för att finansiera mitt shoppingbegär. Hmm...

Resonerar så att det är jag som jobbar och sliter för mina pengar och då är det ju upp till mig vad jag gör med det som blir över efter räkningar etc. Så länge som jag shoppar efter den ekonomin jag har så är det ju inga problem, bara det att det skulle ju vara roligt att ibland vara den som är mer spara än slösa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0