nattpuss

Dagen skulle bestå av lite fiske i nyköping men slutade med shopping istället. Men nu har jag min räv som kommer få värma mig ordentligt i vinter, var ute efter en peak men det blev en fjällräv istället men det får fungera lika fint. Så nu får det vara köpstopp resetn av månaden...
Kvällen fick bestå av jobb och nu är jag äntligen hemma men måste snart bädda ner mig för instämpling igen 09.00. Tycker verkligen inte om att behöva gå upp tidigt!

Börjar bli skapligt orolig över att min kamera är borta, ska leta ordentligt en sista gång imorgon annars är det väl bara att foga sig i att någon tattare tyckte att mitt var dennes. Att denne då får sig ett antal (!) skratt på min bekostnad får jag väl bara bjuda på i så fall. Men håll för fan tummar och tår nu att jag hittar den!

Pussnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0