Coldness

Dagen började tidigt i och med att klockjäveln ringde 08, på tok för tidigt för min dyngsrytm men bara att släpa sig upp och ut i kylan till jobbet. Bilen såg kall och frusen ut för första gången i år...
Stämplade ut 17.03 och ut i kylan igen med Alice för tävlingskurs ett par timmar, hem från den och ut med båda hundarna i kylan för promenad med Sandris. Sammanfattar dagen som kall helt enkelt.

Imorgon 12.00 börjar jag troligtvis gråta då mitt älskade löshår ryker till förmån för en önskan om ett friskare hår. Det ska klippas och färgas, jag håller tummarna såinihelvete att det ska bli bra men faktumet att jag älskar långt hår gör att jag troligtvis kommer bli ett blekt panikartat missfoster. Men vad ska man göra..?
Jag måste bara känner jag.

Puss


Kommentarer
Postat av: elin

det kommer bli kalas bra ska du se :) dock gråter jag varenda gång jag klipper mig :P haha

2010-10-12 @ 01:14:12
URL: http://sunrisesoldier.blogg.se/
Postat av: sfia

Kalla inte oss kortklippta för missfoster, dumma du. ): ;P

2010-10-12 @ 12:46:05
URL: http://slunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0