.......



Ser ju inte helt fel ut...



Mina förhoppningar om helgen är att sovrummet börjar ta form. Tvingade Oskar att lova att sovrummet ska vara färdig tapetserat den 26/3 och då är det väl på tiden för mig att köpa dessa tapeter. Frågan är bara vilka tapeter det blir, blir det de blommiga eller helvita? Ifall de blommiga väljs blir det då i hela rummet eller fondvägg..? Ger mig ut på slutgltig tapetjakt imorgon.

Imorgon återvänder jag för ett par timmar till statts reception, där min statt resa tog sin början. Det ska bli riktigt roligt! Inte för att jag skulle vilja byta med min nuvarande tjänst men lite variation är bara nyttigt. Jag trivs verkligen med mitt jobb, att man kan ha turen att hamna på ett sånt härligt ställe. Självklart så finns det svackor överallt och ibland så är jag så trött, så trött men det är det värt :)

Tankar: Att folk med bebisar har så himla mycket frikort irriterar mig något fruktansvärt. Självklart kan det vara förståligt och näppeligen så kommer även jag hamna där en vacker dag och få ta del av dessa. Men just NU så stör det mig.

Nu ska jag gå ut och gå med min s.k. bebis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0