Nice lookin' lady





Snygg tjej med former som gör mig avundsjuk. Det är just det att man vill inte se ut som ett jävla catwalk anorexi fall och inte heller som en flodko, utan just något mitt emellan och då så passar Rihanna rätt bra in.

Imorgon så skulle jag spenderat min dagtid uppe i Sthlm på barista utbildning, tyvärr så är ju inte väder gudarna med mig, vilket innebar mer snö! Istället får jag ta en härlig sovmorgon och sedan göra precis vad jag vill fram till kl 17 då det vankas jobb. Nu däremot så vankas det sänggående för mig... Så over and out!


Kommentarer
Postat av: madelene

haha FLODKO?

2010-03-02 @ 10:14:38
URL: http://madelenenornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0