Fuck off

Mitt humör pendlar mellan att vilja nita någon och vilja sitta under och filt och gråta som ett litet barn. PMS'en är värre än vanligt och helt ärligt så försöker jag för kung och fosterland tygla mitt djävulska humör, är rädd bara att jag inte lyckats någe vidare. Har bestämt mig för att kolla upp vad jag kan få för hjälp för det här fungerar ju seriöst inte, att varje månad bli ett argt/ledset känslomässigt vrak är inget jag njuter av tro mig. Och alla som tror att det är påhitt kan fan dra åt helvete! Jag lider med de som får stå ut med mig dessa dagar men tack för att ni gör det ändå ♥  Snart, snart är det över och då kan jag äntligen dra på mig mitt riktiga leende istället för det här krampaktigt fejkade smilet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0