06:01

Det konstiga är att jag alltid rar mig för att gå och lägga mig på lördag nätter/morgonarna för att jag vet att jag kommer vakna och må lite som en påse grus. Den här helgen har blivit kantad av två sena jobbpass och då vet jag att mina misstankar om ett trött inre och yttre morgon är ett faktum... Ska alldeles strax dra mina än så länge inbillat övertröttspigga kropp och knopp upp till sängen och krypa ner. Kylan är tyvärr påtaglig då det smällde till och blev -21.

Imorgon så tar jag tag i mitt yttre igen, motivationen har inte varit på topp de senaste veckorna och har resulterat i att kilona sitter där de sitter, hade kommit in i ett sådant härligt flow där hungern inte gjorde sig påmind och sötsuget var som bortblåst...ska ska ska komma dit igen.

Nu slår klockan 06.00 och jag slår i samma veva av datorn.
Puss

Kommentarer
Postat av: sfia

det känns faktiskt bättre idag, tack för hjälpen igår vännen. <3

2010-03-07 @ 10:23:35
URL: http://slunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0