Want to be my friend?



Om jag såg ut på detta viset, skulle du vara min vän då? haha

Fick en trevlig kväll igår efter jag slutade 23.30. Blev Harrys med Bella och co. Drack rosé och skrattade om vartannat, dock så var det sjukligt mycket studenter ute och de var mest irriterande. Men de måste ju få få röja nu sista veckan som studenter. Fick höra att jag inte såg svensk ut vilket jag har lite delade känslor kring men va ska man göra ;)

Allan dampar okring i 180 här hemma. sött.
Tur att de gör mig glada för min andra halva här hemma retar för tillfället bara upp mig och jag honom antar jag.
Så tröttsamt att bara bråka 24/7. Grr


Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHA, asså Tina! Det här kan vara årets bild!

2010-06-10 @ 13:04:28
URL: http://flickansomalltidler.blogspot.com
Postat av: Tina

haha..ibland måste man ju bjuda på sig själv :)

2010-06-10 @ 13:56:34
URL: http://tinaberggren.blogg.se/
Postat av: sandris

JAG skulle fortfarnade vara kompis med dig tina, ismyg .. ;)

mupp

2010-06-10 @ 14:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0