Juni 29, 2010

Värmen har satt sitt grepp om mig och många, många andra. Fastän jag stundtals gnällt lite på jobbet idag är det egentligen helt sjukt underbart. Lite sorgsen är jag över att jag hört rykten om att det ska regna imorgon och då är jag givetvis ledig. Har planerat en heldag med sol, bad, bebbar, vänner, vin och skratt. Håller tummarna för att inget grått moln kommer ivägen.

Stämplade ut 18.00 och har hunnit med en hel del sen dess känns det som. Drog och tränade, cyklade med hundarna, kvällsdopp med M, betalat räkningarna, lagt en ansiktsmask, gjort en hårinpackning och nu ska det sprayas på lite brunhet på min bleka kropp.

Puss natt

Denna pojken har aldrig riktigt
sett någon i ögonen
och jag förstår om du skulle träffa någon bättre sen
Men månen är död när jag tänker på det
och himmlen är gjord av sten

Jag har inga starka armar att bära dig på
jag är inte mycket, inte mycket att titta på
men du kommer aldrig att behöva ljuga igen och
du kommer aldrig behöva se mig ligga död på vägen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0