Spring i benen

Vanligt folk blir trötta och möter upp med John Blund såhär dags. Jag är van att börja jobba upptempo nu eller annars slå klackarna i taket, nu blir det helt snevridet. Sitter hemma med ett gäng tröttmössor i alla åldrar yngsta 8 månaders bebisar och äldsta 32 årig karl och kollar på film. Har haft en trevlig lördags kväll i ett tempo som jag absolut inte är van med. Kanske är det nyttigt?  I vilket fall som helst så är jag rastlös :)

Imorgon tar jag tag i projekt mig själv igen, börjar med morgon pw.

Sol i sinnet.




Kan vara min blivande man ;)

Kommentarer
Postat av: sfia

han får mig att associera till en gammal klasskamrat lite för mycket för att han ska bli snygg i mina ögon. ;P

2010-06-27 @ 11:02:56
URL: http://slunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0