Domino

Kanske är det inbillning men jag känner av att dominobrickorna är på väg att falla. Från början en tanke från en men snart så blev allt till en soppa av virrvarr. Kedjereaktion är ordet jag letar efter tror jag. Egentligen är man inte ensam.

Kanske är jag inte den lättaste människan att leva med men samtidigt så tror jag ändå inte att jag är den svåraste heller. Kanske är jag lättare att hantera för vissa än för andra. Speciellt så har jag extra svårt för när människor försöker placera mig i en liten bur och klippa av mig mina vingar. Svartsjuka och kontroll gör mig till en fäktande rebell som gör allt annat än rätt i dessa tillfällen. Det finns alltid en balans man ska hålla sig till och det är när man tippar åt ett håll på tok för mycket som det blir för mycket helt enkelt.

Pulsen höjs lite emellanåt, hjärtat hoppar över ett slag.


Kommentarer
Postat av: Diamantkvinnan

Håller helt och fullt med. Utan vingar kan man inte flyga och de runtomkring får definitivt inte ta del av glädjen du sprider tack vare dem.

2010-07-07 @ 07:39:13
URL: http://diamantkvinnan.blogg.se/
Postat av: sandris

vilken himla fin bild! :)

2010-07-07 @ 11:22:22
Postat av: Bella

Tok söt bild Tina! :)

2010-07-07 @ 13:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0