Juli 29, 2010

Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav
Någon dag kanske jag kör över dig här utanför
Varför måste vi döda varandra
Nåt säger mig att du blir borta
En lång lång tid

Jag kommer inte älska dig
För resten av livet
Vill inte leva med tungan hängades utanför
Och tycka synd om mig själv

Vi två hör hemma
I ett rum med inga andra





Dom är uppe på taken
alla är högt över staden
Sommarn snurrar fort
när vi bara snöar bort
Och jag vågade aldrig hålla din hand


Idag har varit en bra dag med många hjärtegull. Fruktansvärt roligt att träffa min Maddo igen, för längesen!        Nu ska jag somna med ett leende på läpparna och ignorera de mörka molnen.





Kommentarer
Postat av: Maddo

Det var underbart roligt att få träffa dig. Jag tycker så mycket om dig min söta lilla tina =) Puss!

2010-07-30 @ 16:19:18
URL: http://madelenenornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0