Sommar!

Just nu så är längtan efter grill och vinkvällar så otroligt. Sena sommarkvällar med familj och vänner är väl aldrig fel? Jag håller tummarna så hårt jag kan att sommaren 2010 kommer bli den bästa!
Förra årets började så bra sen gick det mest utför. Sommaren försvann så fort och spillde så mycket tårar och smärta.
Det blir vad man gör det till har jag hört någonstans och jag ska göra så gott jag kan i år.
Kanske vågar jag t.om. visa mig på stranden i år om vågen fortsätter neråt...




Jag saknar dig så otroligt mycket lilla gumman, det går inte en dag utan att jag tänker på dig ♥ Jag vill bara att du ska vara här igen...


Kommentarer
Postat av: Madelene

vad duktig du är tina. jag förstår att förra sommaren va tung för dig, men blicka framåt. Jag vill gärna komma på en grillkväll på eran altan i sommar =)

2010-02-04 @ 21:42:34
URL: http://madelenenornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0