1 Januari 2011

Mitt tolvslag blev med mina ♥, samma visa sedan 3 år tillbaka. Inte har det alltid vara samma hjärtan men alltid mina fyrbenta. Inget är nog för dom, Alice är som en filbunke men med tanke på att Allan inte upplevt några mastodont fyrverkerier tidigare så tar jag det säkra före det osäkra. Så nu sitter vi här och myser istället och i väntan på att alla explosioner ska ta slut så jag kan fortsätta mig kväll som säkert innebär Bella och ev. Harrys. Återstår att se. Först så ska jag tillbaka till alla andra som jag hängt med fram tills nu och fortsätta med vinpimplandet :)

Min lilla prins Allan är så duktig, den räddaste är Zingo som även hon tagit skydd med bakom mamma. Mammagrisar är dom hela bunten. Kärlek.

Nytt år, nya möjligheter, nya chanser, nya äventyr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0