Utkast.

Ett nytt schemaförlsag ligger i min hand och den föreslår jobb varannan helg istället för tre av fyra som det nu varit i ett års tid. Lördagen har hitills varit en givet jobb för mig men kanske blir det nu ändring på det. Bättre eller sämre? Den som lever får se...

Finger tillståndet är fortfarande svullet och bultande efter lördagens klämning, lite irriterande eftersom jag känner mig lite begränsad men det finns som sagt folk som har det betydligt värre.
Ändå har jag lyckats mig på att halvdant rensa grusgången och är nu i färd med att styra runt och få städat här inne.

Idag är det inskrivning för höstens kurser på BK och jag hoppas att mitt schema matchar någon kurs så jag, Alice och Allan kan få lite mer innanför pannbenet. Tävlingskursen låter lockande för mig och Alice och grund för Allan. Skulle så gärna vilja hinna med en kurs till varje...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0