Söndag

Det ska bli skönt med höst, igår bestämde jag mig för att det var sista sommardagen och den drack jag dimmig.
För nu är det dags att ta tag i sig själv igen, få rutin på tillvaron och lugna ner sig som hör hösten till.
Långa promenader i friska luften med mina älskade bebisar och vinkvällarna med tjejerna byts ut till tekvällar.
Så nu avslutar vi sommaren 2010.

Jag är tom och matt, jag orkar inte med att ha det såhär. Att fly hela tiden har ju hitills inte löst några problem snarare förvärrat men jag orkar inte ta tag i problemen som är uppenbara. Hur kunde allt bli såhär?
Idag är jag grå med vädret men hoppas att Lars W råder bot på det ikväll...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0