You too busy sleepin', won't wake up

Alice ligger och snarkar förnöjt bredvid mig medan jag som vanligt inte gör något vettigt (som sova tex, som jag egentligen borde göra). Sitter och pumpar lite musik för mig själv med andra koppen te, första fick jag med B.bus som var en ängel och skjutsade hem mig från jobbet. Kom fram till att musik gör en lycklig, vad vore livet utan?

Är ledig hela helgen och jag vill bara nämna vad jag ser fram emot det, hela helgen späckad med BARA roligheter, värt. Även fast jag i princip är 'ute' varje helg bland apraka, dansanta människor kan det vara skojj att för en gångs skull joina. Dock så lider jag ofta med folk när jag står på rätt sida av baren när man ser de raggla omkring, för deras huvuden vill jag inte byta med dagen efter.

Ska vara med och skriva på bruks på lördag, ska bli kul att se lite vältränade, smarta vovvisar. Någon gång ska även jag hamna där, ska försöka få lite mer tid på planen med Pallan. På något vis så känns lyd. som Beccas sak, är väl egentligen därför som jag lagt det på hyllan. Det var ju vi två. Pallan får fortsätta med sina spår tills jag bearbetat tillräckligt, för så länge som jag inte kan träna riktig lydnad med henne med glädje är det ingen ide. Varken för henne eller mig.

Ska försöka sova



Lilla Zeppo

Kommentarer
Postat av: Karlsson

Elgarden Zpeclates! Jag har ingen aning om hur man stavar till hans tjusiga namn... Men ändå! Zeppo :)

2009-09-15 @ 23:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0