Mattias Jonsson sköt Julita till femman!


"Mattias Jonsson kliver fram. Han slår frisparken med både kraft och precision och hittar en lucka som inte finns bakom muren, bredvid målvakten och innanför målramen.

Fjärde målet av Matte (Maradona) Jonsson. Tack Matte, för att vi har dig i laget!
Vi har ett härligt go i laget och alla ska ha beröm för att ni spelar en fin fotboll.
+ till Johan Sjunnesson, Jens Sjunnesson och Mattias Jonsson.
Stefan Persson Ekholm - tränare " - laget.se


Grattis till julita som flyttade upp en div. och en stor puss till min babe som gjorde ett kanonjobb.


Igår blev det en massa stress och hets. Stressen klarade jag av på hemmaplan innan avfärd och hetsen stod nog alla av fiskeboda folket för på go kart banan. Det var riktigt roligt och kul att träffa de igen. Sedan så blev det mat på palace och på hemresan så stod nog jag och Bella för vindrickandet rätt bra. Nästan hela 3l boxen gick åt från Norrköping till Katrineholm, vet inte hur vi lyckades men roligt var det... Mindre roligt var det imorse men överlag så mår jag som en prima ballerina.



Var iväg imorse och skrev på högre spår lyd, det gick bra och det var roligt att se alla duktiga små vovvar.



Min älskade bebis fyllde 1 år igår
, känns som om det var igår vi var och hämtade henne. Har inte ångrat henne en dag och jag är så glad över att jag vågade ta steget till att skaffa en råtta. Varför var jag egentligen orolig? Jag vet alltid gjort allt för mina hundar. Visst skulle man alltid kunna träna mer, vara ute och gå mer men jämför man med andra som kanske har bångstyriga, aggressiva och bråkiga hundar så tycker jag ändå att jag lyckats rätt så bra. Sen är det klart att jag själv inte har världens lydigaste Alice men hon har det bra och trivs med livet, det är det som räknas. Lider verkligen med alla dessa betong-hundar som inte vet vad en riktig promenad är. Har man inte motivationen att ge sitt djur ett bra och värdigt liv så tycker jag att man ska vara så realistisk och förnuftig att man avstår, oavsett hur söta och gulliga alla små valpar är.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0