Living the glory life

Vet inte vad det är men i princip alltid när jag blir sjuk blir jag lätt sentimental och klängig. Det sentimentala håller jag för mig själv medan kläng-behovet får Mattias ta del av. Ska man någon gång bli ompysslad är det väl ändå när man är sjuk? Inte blir det bättre av att Matias muttrade något i stil med att - Han minsann inte tyckte synd om mig. / När jag låg ihopkrupen i soffan med snorig näsa och berättade exakt HUR synd det var om mig.

Försökte mig på lite aktivitet förut idag som bestod av hundrastning och matköp, gick inget vidare kom hem varm som en ugn med dundrande huvudvärk. Stannar hemma från jobbet imorgon, känner att det tyvärr behövs. Inget jag brukar göra men kände att jag nog är illa tvungen om jag ska bli frisk någon gång.

Bäddade precis ner min lilla Mattias var snäll och pillade honom på ryggen så han somnade, tror inte att det finns någon som inte somnar som en stock efter lite ryggpill.

Nu ska jad dricka 111:e koppen te och sen läsa nya Drömhem & Trädgård (tantvarning..jag vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0