Bright



Nya ljusstakar i fattigmanssilver.



Nya tv-bänken, den fick duga. Det är DÅLIGT utbud av detta på shabby fronten.



Ja det enda nya här är den vita löparen.
Förhopningsvis så byts skrot soffbordet snart ut mot ett fint, vitt;)



Ny takdek.



Det är vad jag hittat och pysslat med idag.
Övrigt är att Amie kommer hem 1/10 - vilket betyder att jag SKA börja rida.
Nu ska jag piffa för 17.00 stämplar jag in.


Grattis älskade Rebecca på 4-års dagen.
Jag tänker på dig hela tiden och önskar att jag fick fira din dag med dig.
Jag älskar dig stumpan.









Det värsta är att folk förstår verkligen inte.
Min sorg och min panikångest är äkta och det känns så in i helvete.
Det är PRECIS som att förlora ett barn.
Man märker vilka som är äkta och vilka som är tidsfördriv.


Kommentarer
Postat av: sandra

grattis beccis älskling, hon springer nog runt och blir jagad av mandis på sin födelsedag :)

2009-09-01 @ 17:01:46
Postat av: Tinaa

och äter leverpastej

2009-09-02 @ 00:55:40
URL: http://tinaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0