Ääntligen

Ja äntligen får Alice en "lillebror" kan man väl säga, det ska bli så roligt..han ser ut som en liten teddy (:
Finns inget sötare än en rott-baby (Ja, ja vet Sandra att du tycker schäfer bebisar är sötare ;), men jag har fastnat för mina små råttor. Så den 30 september tar Sandra och Simon hem sitt lilla knyte, ska bli så spännande!

Min laga mat/vin/film kväll blev idol och cola istället med S, huvudet är som bomull. Varför ska jag ALLTID bli sjuk när jag ska vara ledig och ser fram mot det så mycket. Det va ju bara en dag men ändå. Typiskt.
Med min tur är det väl svininfluensan.

Nu ska jag krypa ner i soffan och möjligen beställa lite inredning.

Puss


Kommentarer
Postat av: sfia

då behöver alpa inte alvi och rigo som vänner längre? ):

2009-09-09 @ 12:06:54
URL: http://slunden.blogg.se/
Postat av: Tinaa

såklart hon gör dummer, man kan aldrig få för många vänner

2009-09-09 @ 14:20:56
URL: http://tinaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0