Överskrift?

Hemma efter en dag/natt på jobbet som blev förvånansvärt tungjobbad, det konstigaste var nog att jag inte förstår hur det kunde bli så sent som det blev. Vet inte om jag är trött eller pigg, egentligen så är jag nog helt slut om jag ska vara ärlig men är rätt uppe i varv fortfarande. Fick med mig en full Anna hem som tacksamt nog fick dricka lite vin med mig men dock så somnade hon nyss bredvid mig på soffan så då är det bara jag vaken som vanligt.
En sovande Anna på vänster sida och en Mattias på höger, båda lika onyktra skulle jag tro men de ser rätt nöjda ut (: Mattias är väl mer än nöjd över kvällen hoppas jag, blev årets spelare och allt.. duktig.

Imorgon blir det äppelpaj, julmust och glögg..hihi

Jaja natti, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0