Go out and smash it, jump, jump!

Min plattång trampade jag sönder, hur ska det gå nu!? Mitt vågiga hår är otänkbart en jobbkväll, fuck.
Äntligen så är jag ledig imorgon *håller tummarna* vilket innebär vin och dans för mig, yeeey!

Det är så himla skönt att inte vara gamla bittra Tina längre, tänk vad livet kan vara skönt att leva bara man ser det från den positiva sidan istället för den tråkiga/pessimistiska. Livet är tufft att hantera, tro mig jag vet.
Trots detta så lever jag nu mer än någonsin, för det gäller att passa på. Livet är för kort och skört för att inte njuta av det. Jag orkar inte bråka med folk nu för tiden, orkar/ vill inte vara sur, för tänk en dag så kanske de inte finns där längre.



När blev fest  ett synonym för liv?




Mina tankar går till Carros familj och vänner.
Du var en sån sprudlande och glad tjej, inte kan väl någon ha undgått detta?
Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0